Francuska sieć perfumerii Sephora zamierza wprowadzić w swoich sklepach internetowych aplikację Lolli, która umożliwi klientom gromadzenie Bitcoinów na specjalnych kartach podarunkowych, a co za tym idzie konsumenci będą mogli otrzymać również zwrot gotówki w kryptowalucie.
Jest to już kolejne międzynarodowe przedsiębiorstwo, które postanowiło przetestować system kryptopłatności, choć jeszcze nie tak całkiem dawno, większość firm podchodziła dość sceptycznie do tego pomysłu.
Aplikacja Lolli
Z aplikacją Lolli współpracują już m.in. takie firmy ja Ultra czy Everlane, co dowodzi że kryptowaluty przyciągają przedstawicieli różnych branż. I chociaż na współczesnym rynku daje się odczuć tzw. niedźwiedzią tendencję, to wielu firmom udaje się wprowadzać produkty o bardzo dużym potencjale. Ideą kryptowaluty Bitcoin jest m.in. ułatwienie takim właśnie produktom wejścia na rynek.
Obsługa kryptowalut wciąż jest dla wielu osób wysoce skomplikowanym procesem, budzącym wiele obaw i wątpliwości. Stąd też aplikacja Lolli dedykowana jest również tym konsumentom, którzy nie są biegli w tej tematyce, a jej obsługa jest wyjątkowo prosta, wręcz intuicyjna.
Jak korzystać z aplikacji Lolli?
Aby rozpocząć korzystanie należy pobrać aplikację za pośrednictwem przeglądarki Chrome, po czym można przystąpić do robienia zakupów. Jak przekonuje dyrektor generalny platformy Lolli, Alex Adelman, aż 60 proc. użytkowników aplikacji ponownie dokonuje zakupów.
Średnia wartość Bitcoin wypłacana za zakup wynosi 0,0029, ale już przy zakupach o wartości przykładowo 4 400 USD, klient może zarobić nawet 132 USD.
Okres przedświąteczny jest czasem zwiększonej sprzedaży, doskonałym dla rozpoczęcia przygody z „cashbackiem” w Bitcoinach. Wiele wskazuje również, że w ślad za Sephorą już wkrótce podążą inne firmy.