W planach firmy Reckoon pojawiła się wizja przekształcenia branży zakupów online. Ma to się zgodnie z planem dokonać za sprawą opartego na technologii blockchain Global WishBasket Shopping Protocol (GloWs). Protokół ten, opierając się na inteligentnych umowach, służyć ma zarówno sprzedawcom, jak i samym kupującym.
Global WishBasket Shopping Protocol
Koncepcja Reckoon ma szansę zrewolucjonizować rynek sprzedaży internetowej. Pojawienie się i rozwój zakupów online, co miało miejsce w ubiegłym wieku, zaowocowało potężnym wzrostem całej branży handlowej.
Wciąż jednak brakuje skutecznego narzędzia, które rozwiązałoby wszystkie problemy konsumentów, otwierając im drogę do bezproblemowych, satysfakcjonujących zakupów.
Rozwiązaniem jakie proponuje Reckoon jest Global WishBasket Shopping Protocol, protokół oparty na technologii blockchain i sztucznej inteligencji.
W największym uproszczeniu można uznać go za narzędzie stanowiące pomost pomiędzy sprzedawcami internetowymi a klientami. Pozwoli on wychwycić zachowania klientów, jak i usprawnić współpracę pomiędzy samymi sprzedawcami. Jednocześnie wzrośnie wiarygodność marek oraz poziom zadowolenia z zakupów, a wszystko to z zapewnieniem najwyższego poziomu bezpieczeństwa danych klientów.
Korzyści dla sprzedawców i klientów
Działania podjęte przez Reckoon mają przynieść korzyści zarówno dla sprzedawców, jak i dla klientów.
W przypadku tej pierwszej grupy, nowe rozwiązanie przyczyni się do redukcji kosztów inwestycyjnych, przy jednoczesnym zwiększeniu możliwości sprzedażowych i generowaniu większych przychodów.
Sprzedawcy zyskają również szansę poprawy widoczności swoich sklepów on-line oraz wdrażania innowacyjnych strategii marketingowych. Wszystko to zaś sprzyjać będzie wzrostowi lojalności konsumentów do danej marki.
Co się zaś tyczy samych kupujących, to rozwiązanie opracowane przez Reckoon pozwoli na wskazywanie im sklepów, marek i produktów, które będą w jak największym stopniu odpowiadały na ich potrzeby i oczekiwania, zapewniając przy tym możliwość korzystania z jednego loginu, wspólnego dla wszystkich operacji zakupowych oraz spersonalizowane zakupy.
Jednocześnie kupujący zachowują pełną kontrolę nad zarządzaniem swoimi danymi osobowymi, a ponadto zyskują dostęp do różnych programów lojalnościowych.