7 lipca ukaże się druga, lipcowa kolekcja NFT Prady o nazwie NFT Timecapsule Collection. Reprezentującym ją fizycznym przedmiotem będzie koszula opatrzona numerem 31, a użytkownicy otrzymają w prezencie wyjątkowy NFT.
Lipcowa kolekcja Prady
Premiera nowej kolekcji Prady NFT Timecapsule Collection będzie miała miejsce w pierwszy czwartek miesiąca, tj. 7 lipca. Drop przez jedną dobę będzie dostarczał użytkownikom szansę na wygranie koszuli z numerem 31 oraz powiązanego z nią NFT. Projekt inspirowany jest tkaniną z nadrukiem „Poplin Loto”, a wykorzystano w nim wzór tulipana Holiday & Brown. Koszula uszyta została z bawełny z domieszką jedwabiu.
Kolekcje Timecapsule NFT
Prada, jedna z najsłynniejszych marek modowych, postanowiła wejść do świata NFT. W każdy pierwszy czwartek miesiąca wprowadza nowe, limitowane edycje swoich produktów oraz NFT, pochodzących z własnego rynku Prada Crypted.
Pierwsza kolekcja Prady z serii NFT Timecapsule została uruchomiona w czerwcu w wersji Web i w całości wyprzedana. W jej stworzenie zaangażowany był m.in. artysta Cassius Hirstem.
Choć Prada wprowadziła własne NFT dopiero w czerwcu tego roku, to warto dodać, że kolekcja Timecapsule została wprowadzona już w grudniu 2019 roku.
Użytkownicy nabywający Timecapsule NFT, będą mogli kupić właściwy NFT. Będzie on dostępny w drugiej fazie również dla nabywców kolekcji, którzy dokonali transakcji tuż po jej uruchomieniu w 2019 roku.
Prada i Web3
Uruchomienie przez Pradę kolekcji NFT oznaczało również jej wkroczenie do świata Web3. Jest to już kolejna marka, która zdecydowała się na takie posunięcie. Uczynił to również m.in. Gucci, tworząc własną, internetową przestrzeń we współpracy z rynkiem Crypto Art obsługiwanym przez firmę SuperRare. Pierwszy drop od Gucciego będzie dostępny pod koniec lipca.
Inną ekskluzywną marką modową, która przystępując do przestrzeni Web3, wprowadziła własne NFT, jest Dolce&Gabbana. Kolekcja o nazwie „Genesis” odnotowała rekordowy wynik sprzedaży, która osiągnęła wartość 5,65 mln dolarów.