Kapitał przyszłości zaczyna się tutaj. Tokenizacja zmienia zasady gry. My piszemy jej scenariusz.
Dla inwestorów, którzy widzą dalej.

Meta otwiera pierwszy sklep stacjonarny
Przestrzeń tworzona przez należącą do Marka Zuckerberga markę Meta cieszy się coraz większą popularnością. Aby użytkownicy mogli lepiej zrozumieć i poznać tę wirtualną rzeczywistość, firma podjęła decyzje o otworzeniu pierwszego sklepu stacjonarnego.
Przestrzeń metaverse jeszcze bliżej
Pierwszy stacjonarny sklep metaverse marki Meta otworzony zostanie w Kalifornii, na ktorej terenie mieści się również główna siedziba firmy. Będzie można nabyć w nim sprzęt związany z poruszaniem się w wirtualnej przestrzeni, jak i zasięgnąć informacji na jej temat.
Wiele wskazuje, że na jednym sklepie się nie skończy. Niewykluczone, że przedsiębiorstwo planuje stworzyć całą ich sieć, która obecna będzie w największych miastach świata. Projekt ma na celu umożliwienie użytkownikom bliższego poznania świata metaverse.
Użytkownicy zyskają szansę poznania nowej technologii
Zgodnie z zapowiedziami, sklep będzie posiadał specjalne, elastyczne ekrany. Będą na nich pokazywane wrażenia klientów przymierzających kaski, słuchawki lub wypróbowujących inne akcesoria. Wszystkie te działania ukierunkowane są na lepsze poznanie nowej technologii i przygotowanie użytkowników do dalszej jej ekspansji.
Od Facebooka do wirtualnego świata
Nie zapominajmy, że źródłem przestrzeni metaverse jest Facebook – jedna z najpopularniejszych sieci społecznościowych. Ich użytkowanie stało się powszechną czynnością dla milionów użytkowników na całym świecie. Jednocześnie pojawianie się kolejnych social mediów spowodowało, że popularność Facebooka zaczęła w ostatnim czasie spadać. To przekłada się zaś na mniejsze przychody.
Aby utrzymać swoją dominującą pozycję, bazując na najnowocześniejszych technologiach i umiejętnościach najlepszych programistów, Mark Zuckerberg postanowił zbudować przestrzeń metaverse – wirtualną rzeczywistość, która przyciągnie rzesze odbiorców.
Pierwszym ważnym krokiem w tym kierunku była zmiana nazwy korporacji z Facebook na Meta, która jednoznacznie nawiązuje do przestrzeni metaverse. To niej będzie tworzona zupełnie nowa sieć społecznościowa. Ma ona stanowić coś w rodzaju świata równoległego, którego reguły odpowiadać mają tym obowiązującym w prawdziwej rzeczywistości. Użytkownicy będą w nim uczestniczyć jako swoja własna, wirtualna reprezentacja, określana mianem awatara. Zgodnie z zapowiedziami, metaverse będzie stanowić zatem połączenie prawdziwego świata z równoległą rzeczywistością wirtualną.