Kliknij tutaj, aby zobaczyć nowości

Śledź nas na lub dołącz do naszego

Wiadomość o tym, że firma Marca Zuckerberga ogłosiła utworzenie własnego metaverse odbiła się głośnym echem. Sektory produkcyjne tworzące globalny rynek nie pozostały obojętne wobec tej informacji.

Świat mody i metaverse

Branża modowa z samej swej natury nastawiona jest na podążanie za światowymi trendami. Tyczy się to również rozwiązań technologicznych, a dowodzi fakt, że wiele znanych marek zwraca się w stronę technologii blockchain. Domy mody bardzo szybko odkryły ile korzyści mogą przynieść zarówno im samym, jak i konsumentom aplikacje NFT. Wśród nich znalazło się m.in. imperium modowe Dolce and Gabbaba (D&G).

Świat mody generuje dzięki nowym technologiom przychody liczone w milionach euro. Wirtualne galerie i sklepy umożliwiają konsumentom odbycie niezwykłej podróży, a jednocześnie wybór najlepszej z marek.

Marki wkraczają do wirtualnego świata

Modowe marki przejawiają dużą kreatywność w wykorzystywaniu potencjału cyfrowych technologii. Użytkownicy wchodzący na stronę D&G witani są przez awatary założycieli firmy, które wykonują specjalnie dla nich zabawny taniec w ciekawej, graficznej oprawie. Z kolei dom mody Gucci uruchomił własne NFT reprezentujące ubrania z najnowszej kolekcji.

Branża modowa, chcąc podążać z duchem czasu, otwiera się również na przestrzeń metaverse. Choć jest to wymiar wciąż słabo znany dla większości zwykłych użytkowników, to wiele wskazuje, że może on zrewolucjonizować podejście do marketingu. Interakcja z klientem w sieci staje się bowiem naczelnym celem większości współczesnych marek.

Metaverse angażuje pokolenie Z

Przedstawiciele pokolenia Z tworzą nową kategorię klienta, zaangażowanego we współdzieloną, wirtualną interakcję w 3D oraz zakupy online robione w specjalnych salach online. Obecność w tej wyjątkowej przestrzeni wymagana posiadania własnego awatara, który podobnie jak my w realnym świecie, musi się jak najlepiej zaprezentować.

W ten sposób posiadanie modnego stroju czy dodatków będzie obowiązywać nie tylko w rzeczywistości, ale również w przestrzeni wirtualnej. Nie da się ukryć, że rynek zdecentralizowany niesie ogromne zyski dla wielu sektorów, a branża modowa zdecydowanie przoduje na tym polu. Ucieczka w wirtualny świat metaverse, będący urzeczywistnieniem marzeń o stylu i elegancji, to kusząca propozycja dla współczesnych konsumentów.

5/5 - (5 votes)

Tokeny.pl to portal kryptowalut prowadzony przez zespół krypto entuzjastów. Głównym obszarem naszego zainteresowania są kryptowaluty, tokeny, tokeny personalne jak również technologia blockchain. Na łamach naszego serwisu będziemy prezetować niezależne recenzje kryptowalut oraz ciekawe artykuły z rynku. Dodatkowo prezentujemy aktualne kursy wszystkich krytowalut. Na stronie znajduje się również wielofunkcyjny kalkulator kryptowalut jak również walut tradycyjnych.

Informacje zamieszczone na portalu Tokeny.pl mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią porady inwestycyjnej ani rekomendacji finansowej, w rozumieniu przepisów prawa, w tym Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku. Opublikowane treści nie stanowią oferty inwestycyjnej.

Tokeny.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje podejmowane na podstawie zamieszczonych informacji. Inwestycje w kryptowaluty, instrumenty OTC oraz kontrakty CFD wiążą się z ryzykiem utraty części lub całości zainwestowanego kapitału. Zyski na rynkach tego typu są uzależnione od zmienności rynku i używanego mechanizmu dźwigni finansowej, co może prowadzić do strat przewyższających wartość początkowego depozytu. W związku z tym, takie inwestycje mogą być niewłaściwe dla osób nieposiadających odpowiedniego doświadczenia lub tolerancji na ryzyko.

Copyright © 2018 - 2024 Tokeny.pl

My Newsletter

Sign Up For Updates & Newsletters

© 2024 Twoja Firma. Wszelkie prawa zastrzeżone.