Śledź nas na lub dołącz do naszego

Wiadomość o tym, że firma Marca Zuckerberga ogłosiła utworzenie własnego metaverse odbiła się głośnym echem. Sektory produkcyjne tworzące globalny rynek nie pozostały obojętne wobec tej informacji.

Świat mody i metaverse

Branża modowa z samej swej natury nastawiona jest na podążanie za światowymi trendami. Tyczy się to również rozwiązań technologicznych, a dowodzi fakt, że wiele znanych marek zwraca się w stronę technologii blockchain. Domy mody bardzo szybko odkryły ile korzyści mogą przynieść zarówno im samym, jak i konsumentom aplikacje NFT. Wśród nich znalazło się m.in. imperium modowe Dolce and Gabbaba (D&G).

Świat mody generuje dzięki nowym technologiom przychody liczone w milionach euro. Wirtualne galerie i sklepy umożliwiają konsumentom odbycie niezwykłej podróży, a jednocześnie wybór najlepszej z marek.

Marki wkraczają do wirtualnego świata

Modowe marki przejawiają dużą kreatywność w wykorzystywaniu potencjału cyfrowych technologii. Użytkownicy wchodzący na stronę D&G witani są przez awatary założycieli firmy, które wykonują specjalnie dla nich zabawny taniec w ciekawej, graficznej oprawie. Z kolei dom mody Gucci uruchomił własne NFT reprezentujące ubrania z najnowszej kolekcji.

Branża modowa, chcąc podążać z duchem czasu, otwiera się również na przestrzeń metaverse. Choć jest to wymiar wciąż słabo znany dla większości zwykłych użytkowników, to wiele wskazuje, że może on zrewolucjonizować podejście do marketingu. Interakcja z klientem w sieci staje się bowiem naczelnym celem większości współczesnych marek.

Metaverse angażuje pokolenie Z

Przedstawiciele pokolenia Z tworzą nową kategorię klienta, zaangażowanego we współdzieloną, wirtualną interakcję w 3D oraz zakupy online robione w specjalnych salach online. Obecność w tej wyjątkowej przestrzeni wymagana posiadania własnego awatara, który podobnie jak my w realnym świecie, musi się jak najlepiej zaprezentować.

W ten sposób posiadanie modnego stroju czy dodatków będzie obowiązywać nie tylko w rzeczywistości, ale również w przestrzeni wirtualnej. Nie da się ukryć, że rynek zdecentralizowany niesie ogromne zyski dla wielu sektorów, a branża modowa zdecydowanie przoduje na tym polu. Ucieczka w wirtualny świat metaverse, będący urzeczywistnieniem marzeń o stylu i elegancji, to kusząca propozycja dla współczesnych konsumentów.

5/5 - (5 votes)
Zapraszamy do odwiedzin naszych innych portali Ekskluzywne.net oraz LuksusoweHotele.pl

Tokeny.pl to portal kryptowalut prowadzony przez zespół krypto entuzjastów. Głównym obszarem naszego zainteresowania są kryptowaluty, tokeny, tokeny personalne jak również technologia blockchain. Na łamach naszego serwisu będziemy prezetować niezależne recenzje kryptowalut oraz ciekawe artykuły z rynku. Dodatkowo prezentujemy aktualne kursy wszystkich krytowalut. Na stronie znajduje się również wielofunkcyjny kalkulator kryptowalut jak również walut tradycyjnych.

Informacje opublikowane na portalu kryptowalut tokeny.pl nie są rekomendacjami finansowymi oraz nie stanowią rekomendacji inwestycyjnych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. z 2005 roku, Nr 206, poz. 1715). Opublikowane na łamach portalu informacje nie stanowią oferty. Tokeny.pl nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie decyzje, podjęte pod wpływem danych prezentowanych w Serwisie. Portal nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu ewentualnego wykorzystywania informacji na stronie.

Inwestycje w instrumenty rynku OTC, w tym kontrakty na różnice kursowe (CFD), ze względu na wykorzystywanie mechanizmu dźwigni finansowej wiążą się z możliwością poniesienia strat przekraczających wartość depozytu. Osiągnięcie zysku na transakcjach na instrumentach OTC, w tym kontraktach na różnice kursowe (CFD) bez wystawienia się na ryzyko poniesienia straty, nie jest możliwe, dlatego kontrakty na różnice kursowe (CFD) mogą nie być odpowiednie dla wszystkich inwestorów.

Copyright © 2019 Tokeny.pl

My Newsletter

Sign Up For Updates & Newsletters