Wystartowało Business Metal, nowe konto N26 dedykowane freelancerom oraz przedsiębiorcom. Jego użytkownicy mogą liczyć na zwrot gotówki wynoszący 0,5%. Usługa jest odpowiedzią na odchodzenie przez coraz większa liczbę osób od standardowych form zatrudnienia.
Szereg korzyści
Nowa usługa jaką jest Business Metal zapewnia nie tylko zwrot gotówki w wysokości 0,5% bezpośrednio na konto klientów, lecz również dostęp do takich usług jak Google Ads, Booste, Fiverr, Blinkist, 8 Fit oraz Udemy.
Zakres konta obejmuje ponadto ubezpieczenie podróżne, ubezpieczenie telefonu komórkowego, ubezpieczenie zdrowotne, jak również ubezpieczenie wynajmu samochodu, roweru czy skutera.
Użytkownicy będą ponadto mogli skorzystać z telefonicznej obsługi lub z obsługi za pośrednictwem czatu. Miesięczny koszt prowadzenia konta dla większości krajów europejskich wynosi 16,90 euro miesięcznie.
Business Metal może okazać się szczególnie przydatne dla osób podróżujących.
Zobacz również: Millenialsi wolą Afterpay i Revolut niż tradycyjne banki. Moda czy znak czasu?
Zapewnia bowiem możliwość dokonywania płatności w dowolnym miejscu i o dowolnej porze, co nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi prowizjami. Ponadto klienci, którzy zdecydują się na otworzenie konta, otrzymają bezdotykową kartę debetową Master Card, wykonaną ze stali nierdzewnej, ważącą 18 g, czyli trzykrotnie więcej niż standardowa karta. Jest ona dostępna w trzech wersjach kolorystycznych: czarnej, różowej oraz szarej.
Odpowiedź na potrzeby klientów
Zgodnie ze stanowiskiem N26, nowa usługa jest odpowiedzą na fakt, iż freelancerzy oraz osoby prowadzące własną działalność gospodarczą stają się coraz bardziej liczącą się siłą na rynku pracy.
Tymczasem ich potrzeby nie są dostrzegane przez większość tradycyjnych banków, dlatego konto Business Metal może stanowić atrakcyjną alternatywę dla tradycyjnej bankowości.
Business Metal to nie jedyne rozwiązanie jakie w ostatnim czasie wprowadziło N26.
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez bank, wielu użytkowników tradycyjnej bankowości nie jest usatysfakcjonowanych świadczonymi usługami.
Większość respondentów wskazywała, że najbardziej irytują ich ukryte opłaty bankowe.
Aby móc lepiej rozumieć potrzeby klientów, a co za tym idzie skutecznie im przeciwdziałać, N26 utworzył specjalny Big Banking Chat, za pośrednictwem którego klienci mogą zgłaszać wszelkie trapiące ich problemy związane z bankowością, licząc przy tym na szybką odpowiedź.
Zobacz również: Revolut przebija ofertę tradycyjnych banków