Śledź nas na lub dołącz do naszego

Stacjonująca w Singapurze agencja Aqilliz, prowadząca działania marketingowe oparte na blockchainie, ogłosiła uruchomienie pierwszej kampanii reklamowej związanej z usługą digital-out-of-home (DOOH). Jej klientem została firma Foodpadna zajmująca się dostawą żywności.

Projekt Aqilliz

Najnowsza kampania Foodpanda zostanie przeprowadzona przez Aqilliz, a będzie to pierwsza kampania firmy oparta na usłudze digital-out-of-home.

Cały projekt ma zostać przeprowadzony przy wsparciu technologii Moving Walls, a jest on ukierunkowany przede wszystkim na realizację w pełni przejrzystej i skutecznej kampanii marketingowej. Szacuje się, że sektor reklamowy zewnętrznej może generować straty liczone w milionach dolarów, a przyczyniają się do tego m.in. pośrednicy oraz fałszywe boty.

Aqilliz  – Zilliqa

Aqilliz korzysta w swoich działaniach z blockchaina Zilliqa. Kampania Foodpanda opierać się będzie na inteligentnych kontraktach, które umożliwią zweryfikowanie dostarczania reklam.

Innymi słowy pilotażowy projekt DOOH pozwoli firmom na śledzenie czy zmówione przez nich spoty reklamowe faktycznie zostały wyświetlone.

Cała sektor usług jest na tyle obiecujący, iż prognozuje się, że w 2025 roku jego wartość osiągnie 32,1 mln USD.

Jak przekonuje dyrektor generalny Moving Walls, outdoor potrzebował takiego rozwiązania jak digital-out-of-home. Branża ta narażona jest bowiem na liczne oszustwa i ogólny brak przejrzystości, które przyczyniają się do generowania wyższych kosztów.

Kampania dla Foodpanda realizowana przez Aqilliz jest zatem niepowtarzalną szansą na wdrożenie nowych technologii, które mogą przynieść olbrzymie korzyści dla całej branży.

Należy przy tym podkreślić, że sektor out-of-home jest o wiele bardziej wymagający niż chociażby reklama cyfrowa, dlatego dla jego usprawnienia potrzeba wzmożonego wysiłku i innowacyjnych rozwiązań. Jednym z takich rozwiązań może okazać się technologia blockchain, która przyczyni się nie tylko do wzrostu zaufaniu pomiędzy uczestnikami rynku, lecz również uczyni inwestycje w outdoor bardziej przejrzystymi.

5/5 - (1 vote)

Tokeny.pl to portal kryptowalut prowadzony przez zespół krypto entuzjastów. Głównym obszarem naszego zainteresowania są kryptowaluty, tokeny, tokeny personalne jak również technologia blockchain. Na łamach naszego serwisu będziemy prezetować niezależne recenzje kryptowalut oraz ciekawe artykuły z rynku. Dodatkowo prezentujemy aktualne kursy wszystkich krytowalut. Na stronie znajduje się również wielofunkcyjny kalkulator kryptowalut jak również walut tradycyjnych.

Informacje opublikowane na portalu kryptowalut tokeny.pl nie są rekomendacjami finansowymi oraz nie stanowią rekomendacji inwestycyjnych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. z 2005 roku, Nr 206, poz. 1715). Opublikowane na łamach portalu informacje nie stanowią oferty. Tokeny.pl nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie decyzje, podjęte pod wpływem danych prezentowanych w Serwisie. Portal nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu ewentualnego wykorzystywania informacji na stronie.

Inwestycje w instrumenty rynku OTC, w tym kontrakty na różnice kursowe (CFD), ze względu na wykorzystywanie mechanizmu dźwigni finansowej wiążą się z możliwością poniesienia strat przekraczających wartość depozytu. Osiągnięcie zysku na transakcjach na instrumentach OTC, w tym kontraktach na różnice kursowe (CFD) bez wystawienia się na ryzyko poniesienia straty, nie jest możliwe, dlatego kontrakty na różnice kursowe (CFD) mogą nie być odpowiednie dla wszystkich inwestorów.

Copyright © 2019 Tokeny.pl

My Newsletter

Sign Up For Updates & Newsletters